15 Şubat 2011 Salı

sevgililer günü..

Bugün için herkes bişeyler yazıp çizdi bende kusur kalmayım dedim.Sizcede kapitalist düzenin bir oyunumu yoksa hatırlanıp hediye alınması gereken bir günmü?Benim fikrimi sorucak olursanız benim için özel günler hep önemlidir.Doğumgünü,yılbaşı,evlilik yıldönümü,anneler günü,babalar günü hepsi.Ben hediye alıp vermeyi çok seviyorum ama kaderime eşim pek sevmiyor..Birde işin kötüsü evlilik yıldönümünüz sevgililer gününden 10 gün önce olunca tek hediye ile idare etmek zorunda kalırsınız(evlilik yıldönümümü yazmıştım 5 yıl snr en özeldi).Ama benim için durum öyle değil ben her zaman hediye almayı seviyorum.Ama canım kocam bu sevgililer günündede bana kahvaltı hazırlıyarak yatağıma getirerek kutladı.Bunuda yapmayanlar vardır diye şükrediyorum halime.Ben eskiden bunlar için çok kavga edip ağladım ama artık bende umursamıyorum sanırım(yada öyle gözükmeye çalışıyorum) ne acıki ben değiştirmek istiyeceğime o beni kendine benzetiyor:)olsun diyelim ben yinede onu seviyorum.gecikmeli olarak hepinizin sevgililer gününü kutluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder