5 Şubat 2011 Cumartesi

alışveriş...

Bugünlerde yine alışveriş krizim var.görümcem burdaydı onunla beraberken çok geziyoruz ve tabii almadan duramıyoruz:)hele bu kadar etrafta indirim varken.zarada çocuk reyonunda inanılmaz indirimler vardı mutlaka bakın derm.kızıma seneye giymesi için 15 tlye kazak 7,5 tlye tshırtler bulabildim.ve sonunda mother caredeki kırmızı mantoyu kızıma aldım 60 tlye düştü son indirimde kaçırmak istemedim.adidasta çok güzel indirimler var seneye hazırlık kızıma eşofman takımda alayım dedim ama henüz karar veremedim onun yerine babasına sevgililer günü için spor ayakkabı aldım.birde poloda ve romanda nefis elbiseler var hatta ordanda görümceme doğumgünü için elbise aldık süperdi...Arkadaşlar süper şeyler var indirimleri kaçırmayın derim.ama tabii birde bu olayın pazar tarafı var.ben izmirde bornovada otoruyorum burda oturanalr özkanlar pazarını bilir.bugün pazar vardı.20 tl ye süper kazaklar aldım.1 tlye müthiş çoraplar.hatta kızıma zaranın taytını bile pazardan aldım.yine zarının sweatshırtlerinde aldım.foto çekemediğim için koyamadım özür:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder