22 Şubat 2011 Salı

AYRILIK ÇOK ZOR...

Çok zor geliyor çokk hele ELA oldukdan sonra daha zor geliyor.NeDEN diyceksiniz?eşim her ayın en az bir haftasını bizden ayrı farklı bir şehirde geçiriyor hatta birsüre sonra bu iki haftada olabilir.Ben çalışırken, ELA yokken, sanki uzak olmak nefes almak, ara vermek, biraz iyi gibi geliyordu.Ama şimdi ELA dan sonra işde yok evdeyim, evde yalnız kalmaktanda hoşlanmadığım için babamlarda kalıyorum.Sanki bekarken o evde yaşamamışım gibi(gerçi ben genelde hep ayrı yaşadım ama)baba evi bile olsa kendi evine benzemiyor,eşim yanımda olsun istiyorum.ilk zamanlar güzel geliyordu ama bu her ay düzenli olmaya başlayınca sıkıcı olmaya başladı.Hele şuanda dışarıda deli gibi yağmur var,gök gürüldüyor,kızım yanımda ama babamız başka şehirde.ÇOK ÖZLÜYORUZ BİZ ONU ÇOK....

2 yorum:

  1. Deniz :( daha zor durumda olanlar var biliyorsun arkadaşım.. ben bile diyorum ki Allah başka ayrılık göstermesin..Sağlığımız huzurumuz yerinde çok şükür diyorum..Eminim sen de diyorsundur ama insan yine de bazen haykırmak istiyor dimi napıyım benim derdim de bana büyük ben de acı çekiyorum ben de özlüyorum diye :( Yine de Allahım başka acılar,başka özlemler göstermesin arkadaşım..

    YanıtlaSil
  2. öyle arkadaşım haklısın.ama dün akşam benimde öyle haykırasım geldi işte.allah beterinden korusun tabiki.

    YanıtlaSil