9 Şubat 2011 Çarşamba

AŞK TESADÜFLERİ SEVER...

Bugün Özlemle(benim cici kızım Zeynebin annesi)kızkıza akşam felekten bir gün çalalım dedik.Uzun biraradan sonra bana çok iyi geldi sanırım özlemde keyif aldı.Bebişlerimizi eşlerimize bıraktık foruma gittik önce güzelce yemeğimizi yedik sonra biraz turladık ve sonrada Aşk Tesadüfleri Sever adlı filme gittik.İkimizde Mehmet Günsur hayranıyızdıe ve genelde eşlerimiz böyle filmlere gitmek istemediği için başbaşa gideriz.Film süperdi arkadaşlar.o kadar duru,o kadar saf,o kadar bizdenki bayıldım.evet son 15 dakikasında ağladımhiç beklediğim gibi bitmedi ama süperdi.Oyuncular senaryo yaşanan aşk çok güzeldi.Belçim Erdoğan için çok önyargılıydım ama bence gayet iyiydi.Zaten mehmet günsuru anlatmak bile istemiyorum sayfalar yetmez:)))Ne farkettim ama biliyormusunuz eskiden filmleri izlerken o filmde geçen evin çocuğu yada sevgili yerine koyardım kendimi ama artık " anne gözüyle "izliyorum herşeyi,herşeyi izlerken kızımını düşünüyorum yerine koyuyorum.ama bu filmdeki aşk da çok güzeldi inkar edemem.Bazen ilk gördüğün kaderindir,bazende bulamazsın aradığını bir ömür boyu...umarım herkes aradığını bulur,ben buldum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder