7 Ocak 2011 Cuma

yeni iş, yeni fırsatlar

13 yıl sonra ilk kez kızımın doğumu ve iş yerimin kapanması  ile birlikte bir süredir evde oturuyorum.Ela yani kızım günümüm çoğunu benden alıyor, ev işlerinden kalan zamanlardada nette yeni şeyler arıyorum.Geçenlerde yine böyle bir günde surf yaparken kendim için hatta tüm ek iş isteyenler için yeni bir fırsatla tanıştım.Öncelikle üyelik sistemi ücretsiz en başta bunu belirtmek istiyorum.isim adres ve tc kimlik nosu yeterli.Daha sonra size bir katalog geliyor,işin içeriği ünlü bir marka olan pierre cardinin iç çamaşırı-gecelik-pijama-çorap koleksiyonu.Bu ürünleri çok uygun fiyata dilerseniz kendinize alıyorsunuz dilersenizde satıyorsunuz.Satılan ürünler herkesin kullanması zaruri olan ihtiyaçlar.ee birde tabii iyi bir markayı uygun fiyata bulabilince Yemede yanında yat durumu.Bence herkes değerlendirebilir en azından katalogları görebilirsiniz.İlgilenenler için dcgumus@hotmail.com. Hepimiz para kazanmayı hak ediyoruz değilmi?????FORMU DOLDURUN PİERRE CARDİN TEMSİLCİLİĞİNİ KAZANIN                       http://www.avrupanet/.working.com/alt_uye_kaydi.php?ref=255410    Sevgilerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder