5 Ocak 2011 Çarşamba

çok güzel bir gündü...

Bugün izmirde hafif soğuk ama güneşli bir hava vardı.Canım kızımla bunu kaçırmak istemedik.Babamız bizi 13:00 gibi Foruma bıraktı kızımla bu saatlere kadar gezdik.Her yerde indirimler başlamış.Kızıma gelecek kış için bir sürü ciciler aldım:))zarada uzun zamandır gözüme kestirdiğim kadife bir pantolon vardı önce ondan başladık:)sonrada sırayla birkaç şey daha baktık.Mathar carede kırmızı bir mantoda aklım kaldı ama ona karar veremedim.Önereceğiniz başka yerler varsa kızıma daha ciciler alabiliriz.Önerilerinizi bekliyorum...

2 yorum:

  1. ne guzel yapmissiniz annecik kizcik :)) mothercaredaki kırmızı mantoya ben de baktım bugün.. Ama bizim onumuzdeki sene nerede ne yapiyor olacagimiz belli olmadigi icon almak istemedim. Bir de Masal mesela yeni bir yasina girecek o kadar kucukken fazla gelir mi diye tereddut ettim. Ne biliyom 2-3 yasinda olsalar sanki daha hos olur. Mesela suan da elbiselerini giydiremiyorum tulum en rahati diye kiyamiyorum:))

    YanıtlaSil
  2. kesinlike yürümediği zaman çok zor etek elbise.en güzeli şort ve pantolon.zaranın şortları çok güzel ve çık kot pantalonlarıda öyle kadife pantalonuda almanı tavsiyte ederim indirimden.ben çok pişmanım elbiseler aldığım için hiç giydiremedim.ama benim kızım büyük ihtimalle seneye yürüycek(kışın 18 aylık olucak ve ela şimdiden ayağa kalkıyor) o yüzden takıldım o mantoya.halası zaradaki pofuduk montlardan almış seneye giysin diye bende onuda alayım 2 tane yeter diyorum ama pahallımı bilemedim.Buarada benden sana tavsiye.elayı ben 3 aylıkdan beri salondaki halının üstüne yorgan attım oraya bırakıyorum,o kadar rahat hareket ediyorki anlatamam.ela 3 aylıkdı geri geri gidiyor ve tam dönüyordu 4 aylıkdan beride sürünüyor doktor bile inanamadı fazla hareketli dedi.o yüzdende erken yürüycek.oyuncaklarını koy bence yere oda rahatlasın.gerçi erken yürüycek benim için daha zor ama o rahat ediyor:)

    YanıtlaSil