15 Temmuz 2011 Cuma

indirimler....

doğum ve işte ayrılma sebebi ile kendime çok fazla alışveriş yapmıyordum.ama indirimler beni çok etkiledi ve uzun zamandır istediğim bir çok şeyi aldım ama daha bitmedi(hangi kadının alışverişi biterki????)bitmezde.sizede birkaç öneride bulunmak istedim.koton da çok güzel indirimler var bikinilerde ve elbiselerde.herşeyde var ama en güzel ürünler onlar.zarada nerdeyse hiçbişey kalmamış durumda zaten güzel ürünlerin çoğunu indirime koymamamışlar ama yinede bişeyler bulabiliyorsunuz mesele ben şu mavi kot tarzı pantolanların indirime girmesini bekliyorum.tabu diye bir mağaza var izmirde alsancakda ama istanbuldada idealtepe de varmış.bir alana bir bedava.ben indirimden önce ordan kendime iki tane tulum almıştım bir hafta sonra indirime girdi çok üzüldüm ama gittim bu seferde yine etek pantolon elbise aldım ürünlerin fiyatları çok uygun.indirim kısmı böyle önerileri olanlar yazarsa sevinirim.gerçi batmış durumdayım ama gözüm doymadı.birde selway outletde derimodda çok güzel ayakkabılar vardı:)

1 yorum:

  1. tabu istanbulda mecıdıyekoyde var bırde ben yaklasık 6 senedır alısverıs yapıyorum ordan kalıtesınden modellerınden cok memnunum cok guzel oluyor :)

    YanıtlaSil