30 Mart 2011 Çarşamba

BİLMEM ÖYLE BİR GÜN İŞTE....

Karışığım bu aralar kafam karışık duygularım ruhum karışık.sebebi varmı bilmiyorum.çok üzüldüm blogun kapandığına akşam deneyip açıldığını görünce mutlu oldum.Geçen hafta kızım ilk kez hastalandı çok ateşlendi ömrümden ömür gitti resmen.anne olduğumu daha çok anladım, onu canımdan çok sevdiğimi, kılına zarar gelse öleceğimi hissettim.idrar yolları enfeksiyonu oldu ama artık iyi merak etmeyin herşey yolunda.ama ben dudağımda uçukla dolaşıyorum.neyseki geldi geçti Allahım beterinden korusun dedik.babası da çok üzüldü.. banamı üzülsün kızınamı bilemedi.ateşlenince süngüsü düştü kuzumun, sessizleşti huysuzlaştı.ona bağırınca bunları hatırlayınca çok üzülüyorum ama yemek yemediğinde de çok üzülüp kızıyorum çok az kilo alıyor diye kahroluyorum bugün öğlen yine tartıştık(kızım sadece 9 aylık)yine kızdım sonra yine üzüldüm....Hergünümüzz böyle geçiyor.

2 yorum:

  1. canım çok geçmiş olsun. Anneliğin en zor yanları,
    sağlıklı olmasını herzaman ön planda tut zayıf olması hiç sorun değil ,daha dün TVde bir doktor bu konuda bilgilendiriyordu.
    kıyamam minişe öpüyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkürler canım.bende kendimi öyle avutmaya çalışıyorum.ayrıca birilerinin hala beni okuyup yorum bırakması çok hoşuma gitti gerçekten çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil